poniedziałek, 28 kwietnia 2014

KOKTAJL JABŁKOWO-BANANOWY Z CYNAMONEM


Wróciliśmy.
Szczecin przywitał nas latem.  Nie spodziewałam się, że w tak krótkim czasie ogród zmieni się tak bardzo. Piękna soczysta zieleń przełamana kolorami tulipanów. Najchętniej nie wychodziłabym z ogrodu.
Podwieczorek dla kontrastu był jesienny. Po szaleństwie na świeżym powietrzu dzieciaczki potrzebowały więcej energii. Dostały koktajl, a ja kolejny raz usłyszałam "zawsze musisz mi taki robić" :)

Składniki
  • 3 jabłka (najlepiej kwaśne)
  • 3 banany
  • sok z cytryny (w zależności od potrzeby, ja dałam sok z połowy cytryny)
  • 2-3 łyżki miodu
  • garść płatków migdałów
  • 1 łyżka zarodków pszennych
  • 1 łyżeczka cynamonu
  •  300 ml zimnego jogurtu greckiego
  • trochę płatków migdałów do posypania

Przygotowanie
Jak zwykle, banalne. Jabłka obierzcie, wykrójcie gniazda nasienne, banany obierzcie ze skóry. Wszystkie składniki umieśćcie w blenderze, gładko zmiksujcie. Podawajcie od razu posypane płatkami migdałów.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lista zakupów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...