środa, 18 grudnia 2013

BURACZANE TZATZIKI- SOS Z CZOSNKU I BURAKÓW



Świetny sos dla lubiących eksperymenty- nie wiem czy zasmakuje miłośnikom klasycznej ćwikły, choć wydaje mi się, że warto zaryzykować. Ja ćwikłę lubię, zasmakował mi jednak także i ten sos. Zasmakował to mało- w tym roku będzie gościem na naszym świątecznym stole. Po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni. Interesujący dodatek do pieczonych mięs, świetnie sprawdził się do drobiu. Przepyszny do placków ziemniaczanych albo ziemniaczanych rösti.

Składniki
1 średni burak
1 obrany ząbek czosnku
100 g jogurtu greckiego
1 łyżka posiekanej natki pietruszki (może być koperek)
sól, pieprz, cukier do smaku

Przygotowanie
Dokładnie wyszorujcie buraka i ugotujcie go. Obierzcie i wrzućcie do miksera. Dołóżcie do niego obrany ząbek czosnku oraz resztę składników. Zmiksujcie na niezbyt gładką masę. Przyprawcie do smaku.
Smacznego:)



Przepis znalazłam w książce KitchenAid i trochę zmodyfikowałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lista zakupów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...